Branding alias logo en huisstijl zijn zeer belangrijk voor herkenning voor je zaak of bedrijf. Aan de hand van een duidelijk, zichtbaar herkenningspunt kunnen nieuwe potentiële klanten jullie snel plaatsen in wat jullie doen of waar jullie voor staan.
Bestaande logo's upgraden behoort ook tot de mogelijkheden. Upgraden kan bestaan uit het stileren, nieuwe kleurencombinaties of net van kleuren naar zwart/wit. Het kan ook bestaan uit een modernere illustratie die toegevoegd of gewijzigd wordt.
De opbouw van een brand/logo gaat in verschillende fases.
Fase 1 - een kennismakend gesprek dit kan via video call of ter plaatse bij ons op kantoor.
Fase 2 - door de gegevens of kennis die we hebben verkregen in fase 1 zullen wij 3 ontwerpen maken in verschillende stijlen, dit om de stijl te bepalen
Fase 3 - bij het kiezen van de juiste stijl die bij jullie past maken we 3 tot 5 varianten
Fase 4 - PROFICIAT! Wij hebben je logo klaar en nu kunnen we de branding vervolledigen, zoals het ontwerpen van de visitekaartjes, hoofdingen, kortom de communicatiemiddelen die jullie zullen gebruiken.